zaterdag 13 april 2013

Genieten in de sneeuw / Å leke i snøen er stas

Hoewel ik het nu wel genoeg vind, zijn onze honden nog lang niet uitgespeeld.
Heerlijk rollen in de sneeuw. Het fijnste wat een hond kan doen, denkt Noes. 
Mats twijfelt daar nog wel over.
Zal ik of zal ik niet......


Gisteren was er weer behoorlijk wat verse sneeuw bijgevallen.
Gelukkig heeft vandaag de zon weer goed zijn best gedaan.
Ik hoor dat het filmpje niet op alle tablets goed geopend kan worden.
Op de gewone computer weer wel.

Jeg trenger ikke mer snø,
 men våre hunder synes det er stas.

11 opmerkingen:

  1. Owwwwwww zo is het toch wel weer een hele andere wereld waarin jij je bevindt hihihihi
    Wij hopen hier zondag op de 1e warmere lentedag ... heel Nederland in rep en roer dus hahahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze beloven dat het voorjaar onderweg is Åshly, laten we het hopen, want ook wij hebben er een beetje genoeg van, van al die sneeuw in Zweden
    is nu 07.00 en de zon staat hoog aan de hemel, dus het ziet er vandaag veel belovend uit, zal je wat sturen
    Fijne zondag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herlig med snø da. Esko liker også å rulle seg rundt i snøen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan me voorstellen dat je er genoeg van hebt. Ons was vandaag een lentedag belofd. En wat denk je, het regent.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, hier is het ook nog geen lente! Zo'n voorspeld, maar niet dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk dat de honden er nog steeds zo van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh...mag ik ons hondje even naar je toe brengen Frederika? Die vind sneeuw ook zo geweldig.

    Wij mensen zijn het zat en ik hoop voor jou dat de sneeuw ook snel Noorwegen gaat verlaten.
    Een hele fijne zondag.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk filmpje en wat een prachtige honden!
    Groetjes,

    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk filmpje. Het blijft geweldig om te zien hoe een hond zich kan uit leven in de sneeuw. Die van mij is er ook gek op sneeuw maar zelf ben ik blij dat het weer weg is.
    Fijne dag.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan het me even niet voorstellen: sneeuw! We hebben er heel veel van gehad, maar eenmaal weg is het ook snel vergeten. Bedankt voor je verrukkelijke filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk! Die honden zullen de sneeuw straks missen, wij niet!!

    BeantwoordenVerwijderen