donderdag 6 juni 2013

Ho ho ho Blog hop

Omdat ik het toch erg leuk vind, doe ik ook mee aan de Kerstblog hop van 
Madam Samm en Carol
Deze hop gaat pas na de zomervakantie van start, dus heb ik ruim de tijd om erover na te denken en aan het werk te gaan.
Kerst heeft toch altijd  iets speciaals.

Yes i am joining the Christmas blog hop. Santa Madam Samm is the one behind this hope.
Her Elf is Carol. I am looking forward to this. Its after the holidays. So there is a little time to think over it. Christmas is so much fun.

6 opmerkingen:

  1. Je hebt het helemaal te pakken met de blog hops. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes met de ruil
    Fijne week liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg, lijkt me precies wat voor jou! Succes, en je hebt ruim de tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag de aankondiging, ik ben op mijn handen gaan zitten, de verleiding is groot, maar dan zitten wij midden in de vakantietijd. Ik wens je heel veel plezier met Christmas in July, maak iets leuks, ik kom graag genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat woon jij op een schitterende plek! Leuk, je berichtje op mijn blog, de dikke dames zijn onderdeel van een blok van de maand project, "aan de kust" Die verstuur ik ook naar het buitenland hoor;-) Het staat nog niet op mijn website, maar als je op de hoogte gehouden wilt worden moet je mij even mailen, dan stuur ik je info als ik ga werven.
    Groetjes Marijke (van Atelier Hartendief)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi huis op de foto, ik neem aan dat je daar woont?!
    Veel plezier met de blog hop,
    groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen