zaterdag 13 juli 2013

Post en een Siggy

Vorige week zag ik op het blog van Jan een leuk borduurtje van een nederlands boerenmeisje. Na wat navraag schreef ze dat ik van haar het patroontje kon krijgen.
Deze week kwam er dus een envelop met leuks in mijn brievenbus.
Daarin zat niet allen het nederlandse meisje, maar ook molentjes en andere nederlandse dames.
Heel leuk. Dank je Jan. Het gaat iets leuks worden.


De afgelopen tijd ben ik weer iets actiever met de Siggies. 
Zo kreeg ik weer een aantal leukerds toegestuurd. 
Die van Chris had ik nog niet laten zien. Bij deze dus.


Een hele vrolijke.

 I got a package from Jan with great stamps.
These are with dutch girls and windmills.
Thank you so much Jan.
I will use them and make somthing special out of it.
I also got a beautiful Siggy from Chris.

6 opmerkingen:

  1. Mooi Frederika, ik kreeg deze week ook siggy's binnen
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk zulke post, haha! Volgende week laat ik die van jou zien hoor, loop een beetje achter. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Post is altijd leuk! Ben benieuwd naar het geborduurde meiske.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke post heb jij ontvangen! Veel plezier met borduren en het maken van mooie siggies.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om post te ontvangen, je nieuwe siggy is prachtig!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat attent, om je de info en een siggy te sturen! En meteen ook weer een aanvulling voor je verzameling!

    BeantwoordenVerwijderen