maandag 28 oktober 2013

Deel 2 Ms Moen. / Andre kurset

Gelukkig hadden we een uurtje extra zondag.
Na al het reizen was dat erg fijn.
Zondagmorgen ging de toer weer naar Kongsberg.
Dit keer was de cursus laag op laag. 
Daarbij was het de bedoeling om een beweging te creëren.
Deze manier van werken is zoals ik in mijn vorige blog al aangaf nier erg gewoon hier.
In Noorwegen wordt er veel met quilten gewerkt, maar veel traditioneel.
Eerst kregen we uitleg over hoe we te werk moesten gaan.
Daarna was het aan de slag.'
Ik vond het erg leuk om te doen. 
Steeds kleine stukjes stof toevoegen.
(Verschillende materialen)
En dan tule erover en naaien maar.
Mijn resultaat.

Søndag jobbet vi med lag på lag.
Moro å gjøre.
Kommer sikkert til å gjøre det igjen.
Resultat av andre kurset

Oh ja vergeet niet om even naar de WICKED bloghop te kijken.

12 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf resultaat en is dat de schaduwtechniek? Zo leuk om te doen! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel goed en bijzonder resultaat! Prima toch, om eens helemaal anders te gaan werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi resultaat. Altijd leuk om iets nieuws te leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mag je nader toelichten hoe de prachtige roos is ontstaan ? Of is dat toch een beetje een cursusgeheim ?
    Ik vind het supermooi !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dette så både spennende og flott ut!
    Fuglene var også fine!
    Ha ei kreativ uke!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat apart!! Lijkt me enig om dat een keer te doen, eens totaal wat anders. Ik vind hem echt heel leuk geworden, knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er erg mooi uit, leuk gedaan!!!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen