zondag 27 oktober 2013

Terug van weggeweest. Hjem igjen

Even snel een kort berichtje. 
Na mijn reis naar Nederland, (later meer hierover)
kon ik zaterdag direct aanschuiven bij een cursus van Ms Moen.
Zij is in Noorwegen een bekend quiltster.
Ze gaat net even anders te werk dan anderen hier. 
Het thema zaterdag was Kule fugler. 
Ik wilde daarvoor gekke knalkleuren gebruiken.
Dit was voor mij de eerste keer dat ik met een borduurvoetje aan het quilten uit de vrije hand was. 
Nog erg veel te oefenen dus, maar goed aldoende geldt ook hier.

Jeg var på kurs med Ms Moon.
vi sydde kule fugler. 
Mine fugler fikk knallfarger.

9 opmerkingen:

  1. Je maakt mij erg nieuwsgierig in hoeverre Ms Moen anders te werk gaat dan hier....
    Idee voor een volgend blogje ? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou die staan er mooi gekleurd op hoor. Ziet er erg vrolijk uit. Heel leuk. Groetjes je zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor, oefening baart kunst, zie ik! Zo te zien heb je geen feston of zigzag gebruikt voor het appliqueren, maar een rechte steek?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Så häftiga fåglar Du sytt!
    Man blir glad av färg, tycker jag. Så jag uppskattat Ditt färg-och tygval.

    Dollandesign

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is erg grappig geworden. Leuk om weer eens iets anders dan anders te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!!! Wil ik wel es van dichtbij zien !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enig ontwerp, lekkere kleuren, zo te horen heb je er een nieuwe mogelijkheid bijgeleerd. Veel plezier met verder werken aan dit leuke quiltje. Ik ben ook erg benieuwd naar je workshop glaskraal maken en het resultaat van je viltworkshop.

    BeantwoordenVerwijderen