maandag 21 oktober 2013

Wicked bloghop


Madam Samm en Wendy hebben ons weer aan het werk gezet.
Morgen gaat de bloghop van start. 
Deze keer heb ik besloten om weer eens mee te doen.
Ik had nog een ontwerp op mijn verlanglijstje staan, die hier perfect bij past.
Nu ben ik heerlijk op vakantie in Nederland en mijn werk ligt in Noorwegen.
Ik hoop maar dat ik het bijtijds af krijg.
Er is in elk geval weer een behoorlijk aantal deelnemers.
Dat belooft weer veel creatiefs
Tuesday, October 22nd

Wednesday, October 23rd

Thursday, October 24th

Friday, October 25th
  

Monday, October 28th
I Piece 2-Mary
Tuesday, October 29th


Wednesday, October 30th

Thursday, October 31st

Sew We Quilt

There is a new blog hop coming up.
Wicked .
It is starting 22 october.
So please take a look.
There will be many different things to see.
Have a nice hop.

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk, Frederika, ik verheug me op je werkstuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je weer meedoet. Ik heb momenteel permanent tijd tekort.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet nu eerst maar van je tijd hier in Nederland!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De bloghop zal echt even moeten wachten. Geniet eerst maar lekker van je vakantie in Nederland.
    Gr. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen