zondag 24 november 2013

De eerste kerstcadeautjes zijn al binnen.
Ik heb dit jaar meegedaan aan de KerstSwap van Chookyblue.
Dat is de eerste keer dat ik daar aan meedeed.
Ik heb mijn pakjes inmiddels verstuurd en....
Ik heb mijn SSCS 2013, al ontvangen.
Spannend hoor!!!
Het kerstornament wat erbij zat zag er erg mooi uit. 
Een erg leuke kerstster die versierd is met heel veel mooie kraaltjes.
Het pakje gaat eerst nog even onder de boom.

I received my package from the SSCS 2013.
Look how lovely the star is she made. 
It is full with little pearls.
The other package have to wait a little til its Christmas.
It was Melanie who made this.
I just love it.
Thank you for it Melanie.

9 opmerkingen:

  1. Kun je zo lang wel wachten, tot Kerstmis? Spannend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om met een Kerst-swap mee te doen, nu afwachten maar!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is inderdaad ontzettend leuk verpakt. En de verrassing blijft nog even.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er geweldig leuk uit, en nu nog even wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wel erg vroeg, maar ook wel erg leuk en spannend om nog even te wachten met uitpakken! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je je pakje snel ontvangen. Ik heb de mijne verleden week verstuurd en wacht vol spanning op mijn pakje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En mag je nu tot kerstochtend wachten met uitpakken? Wat spannend, die ster is prachtig, die verdient een mooie plekje tussen de kerstversieringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En nu nog wachten met uitpakken, natuurlijk! Spannend!
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. it's so exciting when all the parcels start to arrive...........

    BeantwoordenVerwijderen