dinsdag 19 november 2013

Een kerstgevoel / Snart er det JUL igjen

Terwijl in Nederland iedereen druk bezig is met de Sinterklaas voorbereidingen,
 is het hier KERST waar je ook kijkt.
Vandaar dat ik een wandversiering heb gemaakt om in die periode te gebruiken.
Het idee komt van  HAAR site 
De komende tijd zijn hier kerstmarkten in de omgeving.
Misschien dat ik met een collega nog een kraampje ga delen.
Dan is dit misschien iets om te kunnen verkopen.
Het grote probleem is voor mij dan wel:
Welk prijskaartje plak ik eraan vast?


Ik heb ter versiering strasssteentjes gebruikt.
Een beetje glitter is wel op zijn plaats.


 


I made a christmas decoration.
It is christmas all around us now.
I love it.
I found this idea on Her  site.

16 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk. Lijkt me ook heel leuk om in een kraampje te staan en allerlei dingen te verkopen. Gezellige tijd altijd, zo rond de kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Åh, detta var en vacker julbonad som Du har sytt, tycker jag.

    Dollandesign

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prijs bepalen is altijd moeilijk, voor handwerk krijg je nooit wat het waard is, dus je zult bij jezelf na moeten gaan wat je er voor zou geven als je het tegen zou komen op een markt. Ik weet ook niet hoe de prijzen liggen in Noorwegen, je vertelde tijdens onze ontmoeting dat het leven duurder was daar omdat er zoveel geïmporteerd moet worden, dus als wij een Nederlandse prijs er aan zouden hangen, vraag je misschien te weinig.
    Ik moet zeggen dat ik het een enige kerstloper (bijna een schellekoord) vind. Succes met de markt mocht je beslissen te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou zus ziet er weer heel leuk uit. Enne doe het maar die markt. Je hebt al zo'n mooie verzameling gemaakt. DOEN. Groetjes je zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gemaakt, gezellig op een kerstmarkt staan, hier is er 13= 12 ook een.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk deze hanger! Succes met de Kerst kraam verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk en kijk eens naar wat zoiets in de winkel kost en ga er dan een paar euro onder zitten! Ben je altijd goedkoper en verkoop je meer! Plus het is echt en leuk handwerk! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke hanger.
    Wij wachten nog met kerst tot na de SInt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk, dit quiltje. Vind het ook altijd lastig om een prijs te bepalen, mensen hebben er vaak geen idee van hoe lang je met iets bezig bent. Succes met je kraampje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn deze leuk geworden, enig
    Fijne dag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Så koselig julebroderier. Det er hyggelig å pynte litt til jul.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er hartstikke leuk uit.

    Fijn weekend Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen