maandag 4 november 2013

Hexies Mollie Johnson

Begin september heb ik  al eens in een blogje geschreven dat ik de autum hexies van Mollie maakte.
Nu had ik daar nog maar twee borduurtjes van gemaakt. 
Tijd dus om daar eens wat aan te doen.
Inmiddels heb ik er vijf af, maar ben nog niet bij.
Het is eigenlijk een leuk werkje om even tussendoor te maken.


Vandaag is er al weer een nieuwe patroontje binnengekomen. 
Snel kijken welke dat is.
Ik gebruik de kleurtjes die ik in huis heb.
Er liggen nog zoveel restjes, waarvan ook genoeg herfsttinten.

Har brodert hexies. 
Mønsteret er fra Mollie.
Det er lett og sitte på sofaen å gjøre det.
I dag kom det nytt mønsteret. 
Alle sammen blir det en puttetrekk.
Spennende.

I made som stitchery hexies. 
I used a pattern from Mollie.
That er only little hexies.
I love to make them.





12 opmerkingen:

  1. Heb ze al meer voorbij zien komen. Vind ze erg leuk, maar ik aarzel nog, weet nog niet met welk nieuw projekt ik ga beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, en ja echt een werkje zo even tussen door te gaan doen. Hoeveel mag je er maken.?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gezellig werkje voor tussendoor, deze leuk geborduurde hexjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze wat zijn ze leuk. Ben benieuwd wat het gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooooo! Wat super lief!!!
    Dat is nog eens een leuk stel hexies!
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn erg leuk. Ik maak ze ook met restjes hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie stitcherie, leuk om tussen door te maken.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het lijken me heerlijke werkjes voor tussendoor, heel slim dat je gebruikt wat je hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. piep, ik kwam via via hier terecht, leuk blog heb je, en idd van die kleine werkjes in dit donkere seizoen, zaaalig, ben gelijk je blog gaan volgen knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind het zo jammer dat ik je gemist heb in Holland heb overal naar je uitgekeken,
    Mooi je hexjes
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love the little smiles on each, good luck with lots of the beautiful hexies :-)

    BeantwoordenVerwijderen