maandag 18 november 2013

Jammer maar helaas./ disappointed.

Tja,  dit ligt nog steeds te wachten.
Ik had me opgegeven voor de Fall mug rug Swap bij Michele.
Na de coasterswap leek me dat wel een leuk idee. 
Helaas voor mij, werd ik aan iemand gekoppeld, die niet veel van zich liet horen.
Michele heeft wel haar best gedaan om het contact tot stand te brengen, maar.....
Tussentijds heb ik een keer een berichtje gehad van mijn partner.
Maar helaas daarna niet meer.
Nu zit ik met een paar Mug rugs die wachten om verstuurd te worden.
De aardigheid is er voor mij in elk geval af.


I joined the Fall Mugrug swap from Michele.
It was a little disappointing.
It is very  difficult to contact my Swappartner.
Michele did here best, but that did not help.




20 opmerkingen:

  1. O wat jammer, das balen! En je hebt ze echt super leuk gemaakt, diegene weet niet wat ze mist!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer is dat he. Het is mij ook al eens gebeurd. Waarom geeft iemand zich dan op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is jammer, maar het blijven toch schattige ontwerpjes hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Så synd :( Du har jo laget så fine Mug Rugs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your mug rugs are wonderful. Sorry to hear you had a sad experience. Swaps are usually sew much fun. Creative Stitching Bliss...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat jammer! En je hebt nog wel zulke prachtige creaties gemaakt! Wie weet waarom je swappartner niets van zich laat horen; laten we maar hopen dat het niet iets ernstigs is, al is er dan tenminste wel begrip voor op te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja helemaal mee eens hoor. Dat waren ook mijn eerste gedachten.

      Verwijderen
  7. Så leit da, lykke til med SSCS, den snappet har virket helt perfekt i de årene jeg har vært med. Kjempe fine mug-rugs, Frederika :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat jammer dat het zo loopt deze keer, gelukkig is het eerder een uitzondering dan regel, hoewel je ze niet voor jezelf gemaakt hebt, zou ik ze toch maar zelf in gebruik nemen, ze zijn enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat het niet zo loopt als het hoort.
    Je hebt in ieder geval leuke lapjes gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja soms gebeurt het niet zoals je hoopt, maar het zijn wel schattige mug-rugs! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gemaakt hoor, spijtig dat het zo is gelopen.
    Begrijp je teleurstelling
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hè wat jammer, zo sneu voor je. Je mug rugs zijn zó enig, vooral die met de egeltjes. Hopelijk is er niet iets ernstigs met haar aan de hand.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uit een reactie die ik wel van de partner heb ontvangen leek niet dat er iets ernstigs was. Maar je kunt niet weten inderdaad.

      Verwijderen
  13. Wat jammer meis. Je verwacht hoe dan ook dat een swap leuk verloopt toch. En een klein berichtje van je partner .... das zo gepiept en zou een hoop duidelijk maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, jammer, zulke dingen gebeuren nu eenmaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat jammer,.. Wat naar als het zo verloopt,.. hopelijk hoor je snel wat van haar en is het niets ernstigs,.. Leuk is het nooit,...
    Wat heb je een leuke dingen gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel jammer maar wie weet hoor je nog van haar? Ik hoop het voor je!

      Verwijderen
  16. Nou dat is zeker jammer, ze zijn zo leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Life just happens sometimes and you may still have a successful swap. Your mug rugs are beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen