vrijdag 29 november 2013

Ook kerst in de keuken./ Jul på kjøkkenet

Even een klein werkje tussendoor.
Ik had vorig jaar al eens deze julenisse gebruikt.
Omdat ik hem erg leuk vind, heb ik hem nog maar eens geborduurd.
Daarna heb ik hem op een theedoek genaaid. 
Zo komt de keuken straks ook een beetje in de kerstsfeer.


Jul på kjøkkenet.
Jeg broderte en julenisse, og sydde den på en kjøkkenhnkle.
Da blir det julestemning på kjøkkenet

I embroidered a Julenisse. 
This one will be in my kitchen.


11 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje! Zo heerlijk om je huis in de stemming brengen.
    Kerst in Noorwegen is zo bijzonder, o wat heb ik daar heimwee naar en gouden herinneringen aan.
    Fijne tijd gewenst, Frederika!
    Groetjes uit warm en knus Huize Z. in qua weer niks-an-Dokkum!

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk ideetje. Bedankt voor deze tip.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk is hij hoor, en ja ik heb hem ook.
    Vorig jaar van de kerst ruil weet je nog
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden en handige manier om het zo te doen! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Så koselig den ble!
    Ha ei fin adventshelg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is enig. Al die kerstversieringen en optuttels zijn altijd zo gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi en subtiel, zo'n kerstmannetje op je theedoek!

    BeantwoordenVerwijderen