zondag 1 december 2013

Aan de "haak" geslagen , Å hekle stjerner.

Gisteravond ben ik druk bezig geweest met het haken van sterretjes,
die ik bij HAAR op de site zag. 

Ik had de smaak van het haken helemaal te pakken.
Na enkele sterren ben ik eens gaan googelen of ik andere kerstversieringen kon vinden.
En die zijn er genoeg.
Op HAAR site zag ik leuke kerstboompjes.
Dus daar ook een aantal van gemaakt.


Ze moeten nog even door een suikerwater badje,
maar helaas ik had daar nu geen geduld voor.
Toen moest er doorgehaakt worden, want inmiddels had ik mijn plan klaar.
ZIJ had ook nog leuke sterren op haar site. 


Ondertussen had ik bedacht dat ik 25 dingen nodig had.
Dat werden dus nog 5 hartjes, die ik met behulp van You tube maakte. 


En hoewel ik niet helemaal van de engeltjes ben, toch ook nog 5 daarvan gemaakt.
Die had ik weer bij HAAR gevonden.


Al deze haaksels hangen nu samen in een kerstboom van drijfhout.
Die had ik al een paar jaar in de planning.
Hier ligt drijfhout genoeg voorhanden.


Heklet litt julepynt.
De henger i et  juletre lagt av pinner,  jeg fant ute.

I made some Christmas decoration. 
Together they are hanging in this tree. 
It was fun doing this. 




13 opmerkingen:

  1. Oh wauw! Helemaal kerstsfeer! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er gezellig uit! Mooie hangertjes heb je gemaakt!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fraai effect, al die witte haaksels in het boompje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your little hand crocheted ornaments are beautiful. Happy Holidays...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De perfecte kerstboom met de perfecte versiering! Geweldig, en helemaal zelf ge(h)maakt! Frederika, je bent een ster!
    Een heel fijne decembermaand gewenst.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze allemaal leuk geworden. Heel apart zo'n boompje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vakre ting, spesielt nydelig er jule treet! Og tingene på kjøkkenet :-) flott SSCS pakke; jeg venter spent på min.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beeldschoon haakwerk en wat een enige boom!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo heb je heel wat ornamentjes bij elkaar gesprokkeld via allemaal blogs. Wat ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, je bent er wel stevig tegenaan gegaan!
    Toch leuk hé, dat internet.
    Bedankt om al je 'vondsten' te delen.

    BeantwoordenVerwijderen