donderdag 19 december 2013

Kerstruil /Christmasswap

Het werd even spannend.
Mijn kerstruilpakje was nog niet gearriveerd. 
Aangezien ik Kerst dit jaar niet hier in Noorwegen vier, 
werd het spannend of ik op tijd foto's kon maken voor het blog.
Maar "lang" gewacht en nu gekregen, is het vandaag aangekomen.
De enveloppe kwam uit Australië van Chookyblue


Wat is dat toch leuk die pakjes. 
Ik mag het 26 december op mijn blog zetten.
Bij de pakjes zat een enveloppe met een duidelijke waarschuwing.


This day i got my package from the Kerstruil . 
It came from Australië.
It was Chookyblue who sendt them to me. 
It is so much fun to get so many little gifts.
I come to show them on te 26. december.
Exciting isn't it??




9 opmerkingen:

  1. Donna was mijn partner verleden jaar en de pakjes waren erg leuk. Veel plezier straks met uitpakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier met uitpakken.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier met uitpakken, de mijne wachten ook nog, zo spannend. Kijk elke dag even naar de doos.
    Ik denk dat ik hem Zondag vast uitpak.
    Kan ik voor de kerstdagen foto's maken
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat het pakket op tijd gekomen is, veel plezier waar je Kerst gaat vieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. thank goodness it has arrived..............enjoy the gifts................

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn, dat het op tijd is gekomen. Maar kun je wel zolang wachten met openmaken?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk en spannend ben benieuwd wat voor moois uw hebt gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele fijne feestdagen en voor 2014 vooral veel gezondheid liefde en geluk

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen