zaterdag 7 december 2013

Mug rug swap

Allereerst iedereen bedankt voor de lieve woorden op mijn vorige blogje.

In een vorig blogje schreef ik al over mijn ervaringen met de Swap van de mug rugs.
Nu heeft Michele een nieuwe Swap partner voor mij gevonden.
Met haar had ik inmiddels contact gehad.
Cora Wilson Brown was bereid om met mij een ruil aan te gaan.
Dus snel de mug rugs en iets extra's opgestuurd naar .
Daarin zat niet alleen de Mug rugs, maar zoveel meer.
Leuke uilenstickers
Stofjes
een mug rug voor de hond
en leuke kaartjes.
Wat een verwennerij nietwaar?

I got the Mugrugs from my Swappartner Core Wilson Brown.
And i got many extra's.
Is n't that sweet.
Thank you Cora


6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk pakketje heb je gehad!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tweede keer, goeie keer!
    Fijn dat het nu wel allemaal gelukt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn, dat de ruil toch is doorgegaan, met een ander!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee keer is scheepsrecht deze keer! Wat heerlijk dat je teleurstelling zo goed is gemaakt door een andere swapper! Ik hoop dat je vertrouwen zo weer hersteld is in het goede van je medequilters.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is toch leuk dat het nu in goed gekomen is en hoe!! Wat een enige dingen.

    BeantwoordenVerwijderen