woensdag 4 juni 2014

Make-up tasje /Sminkepung

De laatste tijd is er niet echt veel uit mijn handen gekomen.
Druk met de tuin en het huis heeft ook een kleurtje nodig. 
De afgelopen week was het zulk warm weer en daar moet je dan van profiteren.
Dus de kwast ter hand genomen.
Maar vandaag heb ik toch maar even de naaimachine gebruikt.
Ik had bij een Bee een keer stofjes gewonnen.
Die heb ik nu gebruikt om een make-up tasje van gemaakt.
Het patroon komt van pattydoo.


Jeg sydde en sminkepung.
Mønsteret fant jeg på pattydoo 's blogg.
Stoffene jeg brukte var en premie en gang hos Lappelaget.




9 opmerkingen:

  1. Mooi!!! Wat een leuk woord "Sminkepung"!!!
    Grtjs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi!
    Succes met schilderen, dat is een behoorlijke klus, denk ik zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk stofje is dat zeg. Ik vind dat Noors, Sminkepung, zo leuk klinken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt, en zo'n apart stofje heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stof en wat een schattig tasje.
    Natuurlijk wens ik je ook veel succes met schilderen en vergeet niet tussendoor te genieten van het mooie weer.

    Lieve groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is een heel mooi tasje geworden, mooi stofje ook, appart
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig tasje, dank je wel voor de link!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jag tycker att Din sminkväska är väldigt fin!

    Dollandesign

    BeantwoordenVerwijderen