dinsdag 23 juni 2015

Even iets heel anders

 Er wordt wel gezegd:
Gekken en dwazen, schrijven op deuren en glazen.
En ik krijg er nog voor betaald ook.
Hoe leuk is dat?
In de barnehage moet er geregeld een luier verschoond worden.
Dat gebeurd natuurlijk in een badkamer met een raam.
Normaal hing daar een gordijn voor.
Maar we houden van veranderingen.
Dus hup gordijnen weg.
En halve valletjes opgehangen, maar dat kon echt niet.
Dus om het af te schermen heb ik er toen een badeend opgeschilderd.
Toen kwam het idee om er windowfilm op te plakken
(Ik ken de Nederlandse naam niet)
Om dat er nu zomaar op te plakken leek me ook te saai.
Dus op Pintest gezocht, daar was wel wat te vinden.
Nu ziet het er zo uit.
Wij zijn tevreden 



9 opmerkingen:

  1. Heel creatief , je moet maar op het idee komen
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk, zo heb ik het hier nog niet gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dit is echt een super leuk idee.... Mooi geworden hoor!
    Groetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en dit is toch ook schitterend Frederika.
    Het spul heet in Nederland raamfolie. Simpele vertaling en zelfs bij de bouwmarkten in overvloed in soorten te verkrijgen.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat is deze mooi, geworden, super gedaan
    Groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen