vrijdag 6 november 2015

Nieuwe goal!

In november wil ik de lat niet al te hoog leggen.
Ben nog een paar dagen in Nederland en
 er moet nog voor de kerstmarkten geknutseld worden.
Ik ben inmiddels aan de Smitten begonnen.
Hoe die gaat worden."Geen idee"
In elk geval bont.
Het eerste blok is een feit.



Dit is net een leuk werkje om mee op reis te nemen.
Mijn goal wordt dan ook om 5 blokken af te krijgen deze maand.
We zullen zien.

My new goal wil be to finish 5 blocks from the Smitten quilt.
I hope i make it.
This month i will take a trip to my homeland.
Thats why i take a handsew project.

8 opmerkingen:

  1. Mooi blok hoor, ik heb zo een quilt gemaakt.
    Goede reis naar ons landje.
    Fijn weekeinde
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Det kommer til å bli fint! Lykke til!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk blokje. Ik wens je veel succes en fijne dagen in Nederland.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk deze blokjes en succes! Ik hoop dat je je goal haalt voor deze maand ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!!! Altijd leuk om zulke blokjes te maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit ziet er al super uit, zo netjes gedaan!
    Veel plezier in Nederland en succes met de kerstknutsels :-)

    BeantwoordenVerwijderen