vrijdag 19 februari 2016

Leuke pakje en nog wat verfwerk

Helemaal vergeten om even te laten zien.
Ik kreeg laatst toch zo'n leuke verrassing in de bus.
Een hele zak met leuke bandjes.
Rood en paars.
Vrienden uit Nederland vroegen of ik nog wat bandjes wilde. 
De HEMA had nog wat voordelige  bandjes.
Ja paars en rood is helemaal goed.
En toen kwam er toch een hoeveelheid verschillende bandjes
dank je Jose.

Daarnaast wilde ik nog even mijn naaldvilt laten zien.
Ik had deze nog een nachtje in het lekwater laten staan.
Ook een klosje katoengaren erbij.
En kijk nou wat een verschil in resultaat dat gaf.



De sjaal is oud roze geworden, terwijl mijn lapjes meer blauw waren.

Het garen is wel weer blauw.
Apart hoor.



4 opmerkingen:

  1. Dat zijn twee heerlijke verrassingen, een heerlijke hoeveelheid bandjes, en je naaldvilt ziet er prachtig uit, dat klosje zal een hele verrassing zijn geweest. Fijn weekend, Frederika.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om pakjes te ontvangen, altijd weer een verrassing!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel verrassend! Een gezellig pakje, en fraaie resultaten met het verven!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zo veel mooie lintjes uit NL te ontvangen...en bijzonder verrassend hoe het ijsverven uitpakt. Grappig en bijzonder tegenlijk ;-)

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen